Friday, April 16, 2010

Selamat datang ke blog sy..

Kita mengharap dekad baru ini membawa cahaya kebahagiaan.Membiarkan dekad yang berlalu menjadi satu catatan sejarah.Atau mungkin ingin mencipta kenangan yang paling indah sebagai sebuah memori...atau mungkin saling berharap segala m emori pahit di biarkan berlalu begitu saja.Umpama membuang kekotoran yang melekat di jiwa.Membersihkan diri..aku ingin mendapat cinta dari Allah.Aku ingin memiliki cinta suamiku selamanya dan aku ingin menakluki cinta hati semua anak-anakku!
Segala keinginan ini ku mohon kepadaMu Ya Rabb,perkahwinan yang kuanggap datangnya bahagia dari sebuah syurga,di takdirkan segala sesuatu di Loh Mahfuz.Tertulis di dalamnya semua janji yang tak mampu di mungkiri.
Ya Qadhi Rabbul Jalil,Aku bagaikan seorang muhaqqiqin yang selalu merindui KhaliqNya,aku jua bagaikan muqarrabin yang memacu taufik menuju Taman NaimMu,jika terhukum aku oleh dosa-dosa silamku ...ampunilah aku!!!
Aku tak ingin jatuh dalam penjara JahimMu...nazubillahiminzalik...

No comments:

ORIGINAL MILIK CHE AZIAH DAUD.SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA