Sunday, May 16, 2010

Aku tidak menyesal jika aku tidak pernah menceritakan kisah duka itu pd ssiapapun.Aku akan menyesal seandainya orang lain akan tersinggung dengan tingkahlaku atau kata-kataku.kerana aku sering menyedari setiap kekuranganku.!Bila aku mmpunyai ruang,aku selalu berfikir kelemahanku akan ku atasi segera.Aku tidak mahu orang terguris denganku.Jelasnya aku bukanlh org yg mengkhianati kepercayaan yg mgharapkn pengertian dariku.
Sekiranya waktu yang kugenggam ini mampu berbicara dn menceritakan segalanya,mereka akan tahu apa yg tersirat di hatiku selama ini.Apa pun aku tetap memaafkan kesalahan org lain trhadapku.Sebelum melelapkn mata,aku ikhlas mndoakn kebahagiaan org-org yg kusayang.Aku mahu mnjadi wanita yg paling bahagia di dunia ini.Aku percaya, orang yg paling bahagia ialah orang yg dpt mmberikan kebahagiaan kpd org lain.Aku tidak akan brputus asa dgn ujian Allah,sebaliknya aku mersa syukur kerana masih ada pelung bagiku merasai nikmat hidup di mukabumi ini.Yg pasti setiap yang fana akan hilang jua suatu hari nanti.Aku bertafakur dengan setiap musibah yg datang.Aku sedang muhasadah diri.....

No comments:

ORIGINAL MILIK CHE AZIAH DAUD.SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA